poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Święto na cześć trzech dni spisywania Księgi Prawa.

W dniu dzisiejszym przypada początek trzydniowego thelemicznego święta upamiętniającego recepcję Księgi Prawa. Miało to miejsce w Kairze w 1904 e.v. Została ona podyktowana Mistrzowi Therionowi przez Aiwassa w trakcie trzech jednogodzinnych sesji w dniach 8-10 kwietnia.
Będę celebrować ten czas czytając po jednym z rozdziałów dziennie. Po odczytaniu zaś pogrążę się w medytacji nad jego przekazem. 

O piękna, lazurowa Nuit - naga wspaniałości, która pochylasz się nad nami w ekstazie. Przepełnia mnie twa miłość - moje serce płonie.
Przyzywaj mnie pod gwiazdami! Miłość jest prawem, miłość podług woli.
Na ziemi przynoszę niewyobrażalne radości; nie wiarę, lecz pewność za życia i w chwili śmierci - niewypowiedziany pokój, spoczynek, ekstazę; niczego nie wymagam w ofierze.
Dla ślepców moją barwą jest czerń, lecz ci, którzy widzą, postrzegają błękit & złoto. Posiadam także tajemną chwałę dla tych, którzy mnie kochają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz