poniedziałek, 30 września 2024

Msza Chaosu (G) - Inwokacja Gwyn ap Nudda



Głównym celem Mszy Chaosu „G” jest inwokacja celtyckiego bóstwa podziemnego Gwyna ap Nudda. Rytuał ten wyewoluował z eksperymentów przeprowadzonych w Ogof Ffynnon Ddu (rozległy system jaskiń w Walii), a następnie kontynuowanych w Forest Row w Sussex i Speedwell House w Deptford w latach 1975–1978.

Po ustanowieniu odpowiedniego związku z ludzkim „nosicielem” Gwyn może wciągnąć się w długie rozmowy. Jawi się przeważnie jako istota męską o aktywnych skłonnościach heteroseksualnych. W dużej mierze daje się też poznać jako Bóg Ziemi. Prorocze wypowiedzi boga mają często wyraźnie naturę „zieloną”, przynajmniej w sensie politycznym. Dominującymi kolorami rytualnymi kojarzonymi z Gwyn ap Nuddem są czerwonawo-brązowy niczym walijskie błoto jaskiniowe i żółtawo-biały niczym stalaktyt. Wyraźne przedstawienie atrybutów Ogof Ffynnon Ddu może pomóc w manifestacji, w przypadku gdy operacja nie jest faktycznie przeprowadzana w pobliżu jaskini.

Stwierdzono, że Gwyn ap Nudd jest przydatny w ujawnianiu informacji dotyczących ukrytych podziemnych komór, stanowisk megalitycznych, wód gruntowych, radiestezji (różdżkarstwa) i wszelkich sprawach związanych z Prądami Ziemnymi.

Jego małżonką jest Pani Jeziora, przedstawiona w legendzie arturiańskiej. Tradycyjne, mitologiczne przypisanie Gwyna ap Nudda jako Króla Faerie (Brenin Tylwyth Teg) znajduje odzwierciedlenie w jego królewskiej, choć figlarnej postawie. Znany jest z manifestowania tych cech względem każdej obecnej kobiety, jest jednak przy tym niezmiennie rycerski. Zachowuje się jednak stosownie z całą zarozumiałością średniowiecznego monarchy. Ta cecha osobowości może objawiać się w sposób całkowicie odbiegający od codziennego zachowania operatora. W tradycji celtyckiej Gwyn sprawuje opiekę nad Cwn Annwm - czerwonookimi Ogarami Piekielnymi. (1) Bywa, że osoby przyzywające Gwyna ap Nudda w celu nawiązania z nim konwersacji, czują się w jego obecności onieśmielone.

Potencjalnym operatorom odradza się zbyt częste przyjmowanie manifestacji Gwyna, ponieważ znane są przypadki mimowolnego opętania. W skrajnych przypadkach może to skutkować ujawnieniem zachowań, które w kontekście XX wieku można uznać za antyspołeczne.

Sigilem związanym z Gwynem jest biały piramidalny szczyt zwieńczony jasnym białawo-żółtym światłem. Przypadkowo nie różni się on bardzo od flagi narodowej Tybetu, jeśliby lwy śnieżne na tym godle zostały zastąpione przez psy Gwyna. Stwierdzono, że tybetańska broń magiczna jest skuteczna w pracy rytualnej z tym bogiem.

 

01. Przygotowanie:

Zbuduj tradycyjny krąg sztuki, ze świecami w czterech ćwiartkach.

Uczestnik mający stać się „wehikułem manifestacji” powinien siedzieć lub leżeć w kręgu, zwrócony w stronę (lub do środka) Ogof Ffynnon Ddu. Osoba pełniąca funkcję wywołującego powinna zająć pozycję zwróconą twarzą do „wehikułu”.

Należy palić kadzidło Pana lub Plutona. Do celów libacyjnych odpowiednie są woda źródlana i „Real Ale” (najlepiej Felinfoel).

 

02. Ceremonia

Każdy uczestnik wchodząc do kręgu namaszcza czoło „wehikułu” Olejkiem Abramelina.

Następnie uczestnicy rozpoczynają okrążanie kręgu odwrotnie do ruchu wskazówek zegara, a czyniąc to bębnią i/lub śpiewają w dyskordiańskim stylu.

GWEN GWYN GWYN .. GWEN GWYN GWYN .. GWEN GWYN GWYN ..

W trakcie okrążania, można przy użyciu odpowiedniej broni kierować w stronę "wehikułu" gesty ewokacyjne.

Jako tło do odśpiewywanej pieśni można odtworzyć nagranie z losowo kapiącą wodą.

Wywołujący” recytuje i powtarza następującą inwokację z coraz większą siłą, aż manifestacja stanie się oczywista, zatrzymując się dopiero, gdy „wehikuł” ogłosi „IO GWYN”.

 

O, Ty trzymający na smyczy Ogary Piekła!
Ciebie, Ciebie przyzywam!

O, Ty polujący na dzika z Annwn!
Ciebie, Ciebie przyzywam!

O, Brenin Tylwyth Teg, Królu Faerie i Zaświatów!
Ciebie, Ciebie przyzywam!

O, Ty leżący w splotach pożądania i miłości z Panią Jeziora;
Ciebie, Ciebie przyzywam!

Gwyn Gwyn Gwyn, po trzykroć biały, czarodziejski głosie Matki Ziemi!
Ciebie, Ciebie przyzywam!

Gwyn ap Nudd, Władco krainy Annwm, Strażniku Smoczych jaskiń!
Ciebie, Ciebie przyzywam!

Przybądź Królu Faerie!

Przybądź Panie labiryntów!

Przybądź tu i teraz i rozmawiaj z nami w tej Komnacie Chaosu!

Wstąp w tego który oferuje się jako wehikuł i przygotował się dla ciebie!

Ciebie witamy, Ciebie pozdrawiamy!
Ciebie, Ciebie przyzywamy!


Podczas okrążania i inwokacji, gdy „wehikuł” poczuje się poruszony, powinien przeczytać lub wyrecytować z pamięci poniższy fragment enochiański. W kulminacyjnym momencie „wehikuł” mocno wibruje formułę ZARZAS i trzykrotnie ogłasza manifestację IO GWYN.


A FAONTS - TOL - ETHAMZA - ELZAP

ah fa-oh-en-teh-ess / toh-el / eh-teh-ha-em-zodah / el-zodah-peh

Zamieszkuję - we - wszystkich - ukrytych - ścieżkach

NIIS - ASPT - A OLPRT - OM - A BI

nee-ee-ess / ah-seh-peh-teh / ah oh-el-par-teh / oh-em / ah beh -ee

Przybądź - przed - me oblicze - o Światło - i poznaj mój głos

A - T - VRELP - ORS

ah / teh / var-el-peh / oh-ar-ess

Bo – jam jest – widzącym – w Ciemności

ZILDAR - A POAMAL - VPAAH - DOSIG

zodee-el-dah-rah / ah poh-ah-mah-el / veh-pah-ah-heh / doh-see-geh

Wzleć do - mego pałacu - na skrzydłach - Nocy

A - IA - T - ORSBA

ah / ee-ah / teh / oh-ress-bah

Moją – prawdą – jest – odurzenie

A - IA - T - EOLIS - ZORGE

ah / ee-ah / teh / eh-oh-lee-ess / zodoh-ra-geh

Moją - prawdą - jest - uprawianie - miłości

A - IA - T - L - BAHAL - QUASAHI - TIANTA

ah / ee-ah / teh / el / bah-ha-el / quah-sah-hee / tee-ah-en-tah

Moją - prawdą - jest - pierwszy krzyk - zachwytu - dochodzący z łoża

NIIS! - EOLIS - MOSPLEH - OVOF

nee-ee-ess! / eh-oh-lee-ess / moh-seh-pel-eh-heh / oh-voh-eff

Przybądź! - Spraw by - poroże - się rozrosło

ZEN - PARADIZ - BABALOND - THIL - MOZ

zod-eh-en / pah-rah-dee-zod / bah-bah-loh-en-deh / teh-hee-el / moh-zod

Poświęć - dziewictwo - Nierządnicy - zasiadającej na tronie - radości

IAL - GIGIPAH

ee-ah-el / gee-gee-pah-heh

Spożyj - esencję - życia

Z A R Z A S Z A R Z A S N A S A T A N A D A Z A R Z A S

IO GWYN  IO GWYN  IO GWYN

 

Wywołujący” może w tym momencie podać Gwynowi naczynie zawierające trunek.

Od tego momentu WSZYSTKO może się wydarzyć.

Wehikułowi” jako manifestacji Gwyna ap Nudda można zadawać pytania. Można też składać prośby o jakiś czyn lub usługę. Bądź jednak świadomy, że Gwyn może wymagać w zamian również jakiegoś czynu lub usługi.

 

03. Zakończenie

Aby zakończyć pracę, należy wydać formalne zezwolenie na odejście. Można je na przykład sformułować następująco:

Dziękujemy Ci Gwyn za Twoją obecność wśród nas.

Modły wznosimy! Opuść teraz tę śmiertelną powłokę
I opiekuj się nami dalej, gdybyśmy cię wezwali.
Rozstań się teraz z nami w przyjaźni zrodzonej z Chaosu.
Odejdź Królu Faerie.
Żegnaj!

Jeśli manifestacja mimo to będzie się utrzymywać, można powtórzyć zezwolenie na odejście i wzmocnić je pentagramami oraz odpowiednim odpędzeniem.

Odpędzenie śmiechem.

 

04. Przypisy:

(1) Chciałbym uściślić, że Cwn Annwm są przedstawiane jako białe, czerwonouche ogary-duchy z Annwn (krainy zmarłych). - tłumacz.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz